Ketenmanagement / Value Chain

Categorie
AGF-, sierteelt-, bollen-, boomkwekerij-, vis-, vlees-, en zuivelsector.

Voor wie
Directie en managers.

Doel
Welke creatieve mogelijkheden zijn er om een keten in te richten zodat er meer waarde wordt gecreëerd voor uw organisatie?

Inhoud
Uw organisatie wordt geconfronteerd met de verdergaande concentratie van supermarktketens, internationalisering, duurzaamheid, de aanscherping van de levensmiddelenwetgeving, de ontwikkeling van ketengarantie systemen en traceerbaarheid. Welke impact heeft dit voor uw organisatie? Voert u de regie in de keten? Het succes voor een bedrijf is voor een groot deel afhankelijk of de keuzes die zijn gemaakt voldoende aansluiten bij de voor en achterliggende schakels. Aan de hand van een aantal praktische voorbeelden in versketens wordt getoond dat een goede match van strategische keuzes leidt tot een succes en een slechte fit leidt tot het beëindigen van leveringen. In de workshop wordt verder ingegaan op diverse strategieën voor ketensamenwerking.

Opzet
2 dagdelen, ochtend en middag van 9.00 u tot 17.00 u.

Certificaat
Bij volledige deelname aan de training ontvangt u een certificaat.

Prijs
€ 695,- p.p. exclusief btw en inclusief lesmateriaal en certificaat.
(inclusief lunch).

Data
n.t.b.

Locatie
n.t.b.

Aanmelden

Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden

Geplaatst in