Klanttevredenheid en klantgerichtheid

 

Categorie
AGF-, sierteelt-, bollen-, boomkwekerij-, vis-, vlees-, en zuivelsector.

Voor wie
Medewerkers of managers van commerciële afdeling en management.

Doel
Deze workshop reikt u methoden aan waarmee u de klantgerichtheid van uw bedrijf kunt verbeteren.

Inhoud
Als bedrijf bent u uitstekend in staat om de klanteisen te definiëren. Maar kent u ook de wensen van uw klant? Met het definiëren van de klantwensen heeft u een beeld van de markt waarop u met uw bedrijf kunt inspelen. Vanuit NEN-EN-ISO 9001:2008 is het een verplicht normonderdeel, echter ook van waarde voor uw bedrijf. Waar kunt u als bedrijf uw klant nog beter van dienst zijn?
Er is ruimschoots gelegenheid tot discussie! Bij voldoende deelname kan deze workshop ook op uw bedrijf gegeven worden voor uw eigen personeel.

Opzet
1 dagdeel van 14.00 u tot 19.00 u.

Certificaat
Bij volledige deelname aan de training ontvangt u een certificaat.

Prijs
€ 350,-  p.p. exclusief btw. (inclusief broodmaaltijd).

Data
n.t.b.

Locatie
n.t.b.

Aanmelden

Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden

Geplaatst in